Pierwsza wizyta

O NAS

Nasi fizjoterapeuci z każdym Pacjentem ćwiczą indywidualnie, według autorskiego programu ćwiczeń, sporządzonego specjalnie dla Państwa potrzeb. Trening rehabilitacyjny przeprowadzamy w domu Pacjenta, a każda godzina spędzona sam na sam z rehabilitantem to gwarancja pełnego powodzenia procesu rehabilitacji.

Opis pierwszej wizyty

Jak się przygotować na wizytę?

Przygotuj proszę wyniki badan dotyczące schorzenia i chorób towarzyszących np. USG, RTG, MRI, TK lub wypis ze  szpitala.

Pierwsza wizyta to konsultacja z fizjoterapeuta ponieważ w procesie leczenia najważniejsza jest diagnoza. W jej skład wchodzi:

• badanie ortopedyczne i neurologiczne pacjenta
  • zapoznanie się z dokumentacją medyczną i chorobami towarzyszącymi. Aby wyleczyć dany problem, trzeba go zrozumieć, dlatego dużo uwagi przykładamy do wyjaśnienia Państwu przyczyn choroby.

Na tym etapie wspólnie ustalamy plan terapii oraz ilość i częstotliwość przewidywanych spotkań, w zależności od potrzeb Pacjenta.
Oferujemy też pomoc w jaki sposób przystosować mieszkanie do potrzeb osoby chorej np: przystosowanie łazienki, sypialni, uchwyty na ścianach.

Polegaj na nas bo udzielimy odpowiedzi na nurtujące Państwa pytania.

Profesjonalna rehabilitacja na wyciągnięcie ręki!

Zalety rehabilitacji domowej:

• Profesjonalna terapia, gdy nie możesz wyjść z domu z powodu unieruchomienia lub bólu.
  • Nie jesteś uzależniony od transportu.
  • Nie tracisz czasu na dojazdy.
  • Terapia w znanym rodzinnym otoczeniu.
  • Wysoki standard usług.
  • Nasi terapeuci są taktowni, uczciwi a swoją prace wykonują z zaangażowaniem.
  • Przy naszym terapeucie poczujesz się bezpiecznie.